Jdi na obsah Jdi na menu
 


Prosíme diskutující o slušnou diskuzi. Nevhodné příspěvky, spam a podobné budou smazány adminem. Děkujeme za pochopení.

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

ještě pro slečnu či paní Pedrovou

(S. Burdějnaja, 12. 1. 2009 14:06)

kopíruju vaše adresny u příspěvků viz níže.
(Pedrová Ivana, 01. 01. 2009 16:01)
(Pedrová Ivana, 06. 01. 2009 17:32)
(jana pedrová, 07. 01. 2009 16:50)
(jana pedrová , 08. 01. 2009 11:12)
..."Píšete vážená slečno či paní Pedrová, tak to budu asi já, ne? :)"...

ačkoliv bylo ode mě k vám "howg" toto poruším.
Vážená slečno či paní Pedrová, jste tedy Jana, či Ivana, jste jedna osoba, či 2 osoby, nebo jste si spletla svoje jméno? Ráda bych věděla, s kým tady diskutuju. Podle toho bych mohla soudit, že vám přísluší i "Pedro" z 22.12.09? Díky za odpověď, sb

pro A. Svobodovou

(Renáta Monczková, 12. 1. 2009 11:11)

I já přispěji svou troškou do mlýna. Na tuto sobotu jsme pozvali do Haklových Dvorů fyzioterapeutku Petru Zelmer. Mimo jiné se věnovala i Jurášovi, provedla odblokování páteře a doporučila další postup, který jeho stav a věk vyžaduje.

pro A. Svobodovou

(S. Burdějnaja, 12. 1. 2009 7:22)

..."A jestli si toho drahé vedení ještě stále nevšimlo,..." drahé vedení si všimlo. Drahé vedení koně s chronickým (tedy opakujícím se) podlomem vědomě koupilo. Prosím nechte na veterináři, zda je či není tento podlom na léčení antibiotiky. I my to na vetovi necháváme a kůň je ošetřován a případně léčen tak, aby se podlom pokud možno neopakoval. Drahé vedení také ví, že Juráš není u nás jediný, kdo trpí chronickým podlomem. Lump jím trpí také, oba koně jsme koupili od stejného majitele (tím nechci říct, že opakující se podlomy jsou vinou minulého majitele, jsou koně, kteří na podlomy trpí). Budeme rádi, když při vaší příští návštěvě zkonzultujete s "vedením" nemoci našich koní. :-) hezký den, sb

juráš

(Anežka Svobodová, 9. 1. 2009 13:13)

Abych pravdu řekla, na hakláku jsem se byla podívat. Musím říct, že ddddd měl(a) pravdu. Zkuste si Jurášovi přejet kolem páteře prdty. Kůň se vám prohne do luku. Záda ho bolí a vy byste s tím měli něco dělat. Neposuzuji člověka, co na něm seděl i když jsem je viděla a mám na to svůj názor. Ale s Juráškem by se mělo něco začít dělat. A jestli si toho drahé vedení ještě stále nevšimlo, má Juráš už bůhví jak dlouho podlom. Neléčený a zralý na antibiotika. Alespoň v tomhle stavu to bylo ještě koncem října. Nejda mi o lidi. Nechci urážet, ale jde mi o koně. S pozdravem A. Svobodová

Domi

(S. Burdějnaja, 9. 1. 2009 6:58)

Domi, právě ne po e-mailu, není to dohadování, je to diskuze. Názor může být, měl by však být obhájen a to paní, či slečna nechce, tedy nemá zájem udělat. Jako člověk zastupující JK jsem se ozvala a vyzvala níže uvedené (3)k návštěvě. Nechce, nemá zájem (což je podivné, když má zájem komentovat něco, co vidí na fotce) nemusí. Názor si o tom udělá každý svůj. Ozvala jsem se proto, že mi toto jméno vůbec nic neříká. A pokud se slečna, či paní na minulé vedení v HD odvolává, jsem jedna z těch, co by ji měli znát. Věř tomu, že jsem se i zeptala dalšího člověka, jestli si na někoho takového vzpomíná, odpověď byla záporná. Hezký den :-) sb

prezentace stránek...

(Dominika, 8. 1. 2009 11:16)

Ženský ,myslím, že návštěvní kniha neslouží k dohadování,klubu to určitě neslouží k dobré prezentaci stránek ani jeho samotného. Bude lepší když budete řešit po emailu,myslím... tedy mám ten pocit.:o) Milá Jano Pedrová,mohu vědět odkud jste?Děkuji Dominika

odpov.

(jana pedrová , 8. 1. 2009 11:12)

Píšete vážená slečno či paní Pedrová, tak to budu asi já, ne? :)

kritika odpov.

(S. Burdějnaja, 8. 1. 2009 7:48)

Prosím pozorně přečtěte co jsem odpověděla, v množném čísle pro všechny (3) níže uvedené přispěvatele. Pro Vás jen mohu opravit, nebo spíš doplnit nebuďte "znepokojena" když se nechcete přesvědčit osobně. Na fotkách jste shlédla křížence hucula s arabem, kvh 153, obrácený krk, v přiměřené kondici, spíš s mírnou nadváhou, zdravého, denně pouštěného do výběhu, a na něm jezdce o výšce cca 155 cm, vážícího okolo 65 kg, který s koněm pracuje pod dohledem cvičitele. Vůbec se tedy nemusíte znepokojovat. howg. sb

odpov.

(jana pedrová, 7. 1. 2009 16:50)

Paní Burdějnajo, asi jste si pravděpodobně spletla příspěvek. Nepsala jsem do příspěvku, že se na HD děje něco hrozného. V tomto případě odpovídáte anonymu ,,ddddd" já zastupuju sebe a svůj příspěvěk-Jana Pedrová. A podotýkám, že nemám zájem se s někým hádat o jeho znalostech v oblasti jezdectví a přesvědčovat někoho o tom, co si myslím a jaký je můj názor na tuto věc. Jen jsem napsala, co jsem shlédla na fotkách a že mě to znepokojilo.

kritika odpov.

(S. Burdějnaja, 7. 1. 2009 14:31)

Vážená slečno či paní Pedrová, pokud nemáte zájem nás navštívit a odborně poradit, prosím neobávejte se, co "hrozného" se s koňmi na HD děje. Nevím, zda jsem Vás kdysi znala, Vaše jméno si nepamatuju (na HD se vyskytuju od roku 1983), neznám Vaše odborné znalosti ani jezdecký um. Asi se bojíte vše ukázat a obhájit. Ani z naší strany není příliš zájem o tak prezentované názory jaké dole uvedení přispěvatelé napsali. Není to o tom, že nedokážeme snést nebo akceptovat kritiku, pokud ta kritika je oprávněná, podložená argumenty a nejsou to jen zlobné plky. Budu tedy velmi ráda, když přijdete svoje názory vysvětlit, případně i ukázat prakticky, koně v majetku JK Vám pro tuto konzultaci bezplatně poskytneme. Mějte se hezky, sb

odpov.

(Pedrová Ivana, 6. 1. 2009 17:32)

Paní Burdějnajo, děkuji za pozvání do stáje v Haklových Dvorech, ale nemám zájem.

kritika

(S. Burdějnaja, 6. 1. 2009 13:08)

Ráda přivítám Pedra, ddddd, Pedrovou Ivanu i další v Haklových Dvorech. Ráda se s nimi pobavím o jejich "obborných" vědomostech o sedu a vlivu jezdce na hřbet koně,o tom co je "smysl či nesmysl", ba i o tom, co za děsy se na hakláku dějí. Svoji návštěvu prosím ohlaste předem na první kontaktní telefonní číslo JK. Děkuji, S. Burdějnaja

....

(Dominika, 2. 1. 2009 13:11)

Souhlasím s Janou,"přetékající člověk" který sedí na Jurášovi nemá špatný sed ani špatné držení těla a rovnováhy.Byla jsem svědkem na vlastní oči.Nezapomínejte že fotka je jen moment,takže z toho nejde soudit... Krom toho Juráše jistě nejezdí jen onen "přetékající člověk" ale vystřídá se na něm mnohem více lidí,kteří mu mnohem více ubližují než tento "přetékající člověk"! Je to provozní kůň,tím pádem není vina jednoho jezdce že je nesprávně nasvalen.Nemám koně v Haklových Dvorech,s mnoha věcmi s nimi nesouhlasím ale taky v tomto případě si myslím,že není co soudit.... Narozdíl od "někoho" vystupuji jen za sebe a dokáži se podepsat. Dominika Němcová,Farma Vanišov

Názor

(Pedrová Ivana, 1. 1. 2009 16:01)

Jo a Vy si myslíte, že tento člověk který na tomto koni sedí/l má dobrý sed? To, že hubenější drndající člověk je stokrát horší než silný člověk, na kterém ty dopady do koňského sedla nejsou vidět je naprostý nesmysl. Na tomto koni je zcela jasně vidět, že je nepřiměřeně prohlý v zádech, neprosvalený na správných místech a břicho mu táhne celý hřbet směrem dolů. Toť můj názor. Znala jsem Haklovy Dvory ještě pod jiným vedením, kdy ve stájích stáli převážně plnokrevníci. Jen jsem byla těmito fotkami znepokojena. Nic ve zlém, opravdu. Píšu jen svůj upřímný názor.

Juráš

(Jana Kindlová - admin, 1. 1. 2009 14:54)

Děkujeme za Vaše názory. Dovolila bych si podotknout, že za 1) váha toho podle Vás "přetékajícího člověka" je menší, než běžného muže a není taková, aby ji Juráš neunesl. A hodně záleží na tom, jak se s koněm pracuje a zda mu člověk nevadí. Hubený člověk drncající do hřbetu je stokrát horší, než člověk silnější s dobrým sedem. Fotky jsou v tomhle dost zavádějící. A za 2) Juráše záda nebolí, kdyby to tak bylo, tak se to samozřejmě řeší s veterinářem a změnou režimu. Jak jste to na to přišla, milá "ddddd" a proč se nepodepíšete vlastním jménem? Ppřeji krásný Nový rok 2009.

Jurýsek

(ddddd, 30. 12. 2008 17:03)

To je pravda. jurýska bolí záda jak něco. To nemůže "tomu přetékajícímu člověku" říct, aby shodil alespoň těch 50 kg, vždyť ona sama musí vědět, že ho akorát mučí... Fakt děs, co se u vás děje...

Komentář k fotkám z VT

(Pedro, 21. 12. 2008 14:04)

Chudák ten šiml. Ten přetékající člověk na něm je fakt brutál! Co je moc to je moc, holky!!!

fotky veřejný trénink

(Jana Kindlová - admin, 10. 12. 2008 8:36)

Dobrý den, pokud máte zájem si prohlédnout fotografie z veřejného tréninku, máte ode dneška možnost na www.haklak.rajce.net.

a ještě jednou pro Ani :)

(Jana Kindlová - admin, 9. 12. 2008 8:02)

A k těm Koním a hříbatům - nevím, oč jde, každopádně to musíš domluvit přímo s oddílem, ne se mnou. Kdyžtak zkus napsat email na: jkcb@seznam.cz a domluvit se přímo s oddílem. Pa, J.

pro Ani

(Jana Kindlová - admin, 9. 12. 2008 8:00)

Ahoj Ani, s tím Atrejem se ještě domluvíme na místě, je velmi pravděpodobné, že ho mít nebudeme, protože je to soukromý koník a majitelka nám ho zatím půjčovala jen z dobré vůle. Tak v pondělí ahoj!


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32

následující »